11 lipca 2022 odbyło się spotkanie Lidera i ekspertów SCWEW z superwizorem z ramienia ORE p. Katarzyną Olczak.
W dniu 31 sierpnia 2022 roku odbyło się spotkanie członków zespołu SCWEW z doradcami wewnętrznymi, którzy zostali wyłonieni w drodze przetargu na realizację działań zaplanowanych w Pilotażu na etapy V- VIII.
W roli doradców wewnętrznych występują:
· Anna Fidurska,
· Izolda Jakubowska-Sadowska,
· Barbara Jocz,
· Magdalena Kozińska,
· Małgorzata Kozłowska,
· Małgorzata Lech,
· Anna Szwarc,
· Monika Zaleska-Szczygieł.
Podczas spotkania omówiono szczegółowo:
– zadania spoczywające na doradcach,
– zadania do realizacji w poszczególnych etapach,
– sposób komunikowania się ekspertami SCWEW oraz koordynatorami ds. edukacji włączającej i współpracy z SCWEW w poszczególnych przedszkolach i szkołach,
– sposób i poprawność dokumentowania zrealizowanych działań.
Poniedziałkowe spotkania lidera i ekspertów zespołu SCWEW, które odbyły się 12 i 19 września 2022 roku w głównej mierze poświęcone były omówieniu bieżących spraw związanych z realizacją działań w poszczególnych placówkach oświatowych objętych wsparciem SCWEW, dyskusji dotyczącej możliwości ubiegania się o dodatkowe fundusze w związku z realizacją projektu oraz o potrzebie przeszkolenia dyrektorów współpracujących przedszkoli i szkół z zakresu szeroko pojętej edukacji włączającej.
W dniu 26 września odbyło się kolejne cotygodniowe spotkanie lidera i ekspertów zespołu SCWEW.
Omawiane zagadnienia to:
– braki w dokumentacji składanej przez koordynatorów ds. edukacji włączającej z przedszkoli i szkół zaangażowanych w realizację projektu,
– ustalenie tematyki spotkania z koordynatorami zaplanowanego na 29 września 2022 roku,
– ustalenie, kto z ekspertów weźmie udział w zajęciach modelowych i obserwacjach zajęć zaplanowanych w przedszkolach i szkołach.
W dnie 29 września 2022 roku w siedzibie SOSW odbyło się spotkanie członków zespołu SCWEW.
Zagadnienia omówione podczas spotkania:
– nieprawidłowości w sporządzaniu dokumentacji przez koordynatorów i w niektórych przypadkach doradców,
– ustalenie, iż wszystkie dokumenty mają być sporządzone w sposób jednolity na bazie szablonów przygotowanych przez specjalistę ds. merytorycznych i drukowane w kolorze,
– zadania do realizacji zaplanowane na etap VI,
– opracowanie harmonogramu działań na VI etap zgodnie z wnioskiem przez koordynatorów,
– koordynatorzy zostali zobligowani do uporządkowania oświadczeń RODO,
– koordynatorzy zrelacjonowali, co udało im się zrealizować w V etapie i które z podejmowanych działań sprawiło im najwięcej trudności.
Pani Lider kończąc spotkanie podziękowała wszystkim za dotychczasową współpracę.